Direktlänk till inlägg 30 november 2006

Mitt första inlägg

Av Victoria - 30 november 2006 16:32

Jaha... det här är då mitt första inlägg någonsin. Jag har alltid funderat över vad jag skulle skriva i en egen blogg och inte kommit fram till något bra svar,därför har det inte blivit av att jag skrivit någon tidigare.Men jag hoppas verkligen inte att jag kommer tråka ut alla som läser detta, för det är verkligen inte min avsikt. Men..Men.. ge mig lite tid så kommer jag nog bli en riktigt bra bloggare tillslut. Hittade för några veckor sedan en liten text i tidningen, jag tror det var metro eller city. Där man blandat massa kända kvinnors ansikten på en hemsida som heter Faceresearch eller något liknande. där stod det iaf att resultatet liknade en blandning av Kate Moss och Kate Winslet. Det råkade vara precis de personerna som folk i min vänskapskrets och släkt tycker att jag liknar mest. Därför kollade jag upp bilden och vem vet.. så här kanske jag kommer se ut i vuxen ålder.

 
 
Johanna

Johanna

30 november 2006 21:19

You wish ;)

http://www.johannabd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 30 maj 2007 19:52

Spelade golf idag, var ganska kul. Speciellt när man spelar med en så dålig förlorare som johanna, haha. Att det ska vara så jävla svårt med golf egentligen? Det krävs ju inget geni för att putta en boll ner i ett hål direkt. Eller gör det de? Jaja, ...

:)

Av Victoria - 21 mars 2007 10:16

Puss hälsar Johanna

Av Victoria - 15 februari 2007 19:50

Min brorsa är på prao.. stackars,stackars honom! På en mataffär! Alla i personalen typ tar ut sin depression på den lille stackarn. Det är inget muntert gäng han spenderar sina dagar med kan man säga.Det enda positiva jag kan komma på är att han får...

Av Victoria - 5 december 2006 17:59

jaha... det här är mitt sista inlägg för svenskan. Jag tror inte jag nämt det tidigare, men det här är som sagt en svenska läxa som ska lämnas in i morgon. Jag har kommit fram till att det är kul att blogga.Jag tror till och med att jag kommer fortsä...

Av Victoria - 4 december 2006 18:16

Denna lista är ett bevis på hur fruktansvärt svennig jag är. Andra ställen jag varit på förutom Sverige: 1. Teneriffa 2. Cypern (Aya Napa) 3. Österrike 4. Bulgarien 5. Snart även Gran canaria En bild av poolen utnaför hotellet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards